Pazartesi, Mayıs 09, 2011

Poliş geldi!



"...
Düzyazı gibi bir yüzü vardır.
En derin sarıyı buldu.

Cennetin yarısını gördü.
..."
i. Berk/Şiir Her Yerdedir

Poliş; tüm neşesi, güleryüzü, anlayışı ve sevgisiyle (ve hatta sevgilisi ile;p) İzmir'e geldi. Hıdırellez'de hep onu düşündüm, dua ettim. Kardeşim baharla birlikte ve tam zamanında geldi. Onu çok çok özlemişim, sıcaklığına ihtiyacım vardı, iyi ki geldi, hoş geldi:)

Uzun süredir kebap yemeyi erteliyordum. Şimdi dışarı çıkıp kebap ve künefe yiyeceğiz. Güzel şeyler onunla daha da lezzetli, hadi bakalım bize müsaade!

p.s.: İşbu yazıda bu kadar çok "geldi" kelimesinin kullanılması ve kebap için duyulan taşkın sevinç, tamamen kardeşimin gelişinin bende yarattığı mutluluktandır. Böyledir yani, yazının ayarıyla oynamayınız;p

15 yorum:

ck dedi ki...

Poliş'e selamlar...

pelinpembesi dedi ki...

senin adına sevindim ve seni kıskandım justine..kızkardeşi olan herkesi kıskanırım zaten..keyfini çıkarın hep!

justine dedi ki...

Buket ve Cüneyt selamınızı aldım ve ilettim. Size de sıcak selamlar var Polişka'dan;)
Sevgiler çok.

endiseliperi dedi ki...

hoşgeldin, polişka!:) çoook güzelsin sen, yahu. valla şimdi bakıp duruyorum, söyleyecek söz bulamıyorum.

justine, dün kötü bir gündü. bugün de başağrısı ile uyandım. ikinci günü de kötü geçiremem. zorla morla kahvaltı yapıp, ilaç alıp, radyo açıp... işte bir form vereceğiz:)

öpüyorum, sevgiler.

justine dedi ki...

Periciğim, çok geçmiş olsun. Hemen ilacını al, hemen. Ben ilaç bağımlısıyım biliyor musun, hiç beklemem ağrım varsa hemen alırım. Poliş de tam tersi, bitki çaylarıyla iyi eder kendisini, ilaç içmez.

Kardeşim daha da güzelleşmiş Peri, gerçekten, aşk yaramış ona;) İlk gördüğüm gibi -hemen arkasında da sevgilisi vardı- "canım, Poliş sen ne kadar güzelleşmişsin böyle!" diye bağırdım:) Hah ha, adam da şaşırmıştır kesin. Kardeşim saçını koyu kumral yapmış, sarı hoştu ama şimdi daha da hoş olmuş. Conrad fotosu çekerken, belki ben de onu çekerim, görürsün o zaman;p

Ya şimdi çok geyik olacak ama... Kalbi daha da güzeldir, şaşırtır beni, herkesi. Böyle diyerek kaçıyorum, tamam. Klişe cümleler baymasın, zaten hastasın:)
Sarıldım canım.

endiseliperi dedi ki...

ablasına çekmiş:)

justine dedi ki...

Hah ha, bu lafı bekliyordum;p
Çok uykusuz geldim ben bugün hastaneye. Akşam ona kadar esnemekten öleceğim, bu güzel lafın üzerine mis gibi bir çay içilir o hâlde;)

Vuslat AKTEPE dedi ki...

Gözün aydın...
Ayrıca selamlar... Bloğuna da tez vakitte dönebilmesi umudu ile...

justine dedi ki...

Tabii tabii, dönecek Vuslat. Biraz önce telefonla konuştuk, üşenme, tembellik yapma hemen bir yazı yaz lütfen dedim.
Bekliyorum ben de;)
Sevgiler çok.

Vuslat AKTEPE dedi ki...

A! bak buna sevindim işte. Bu sıralar yeni sürgünümden sürekli saatlerce yol kat edip çekimlere gidiyorum ve sanat yönetmenimizin hazırladığı kostümleri görerek öyle hayıflanıyorum ki! Ben de normalde bu anlamı ile zevkli bir insan olmamakla birlikte özellikle o bloğu okuduktan sonra bir parça olsun zevk sahibi olabildim. Ve geçenlerde sanat yönetmenimiz ile oldukça sert bir tartışmaya tutuştum.
Her neyse çok uzattım. Kısacası Yeni bir ilgi alanım var ve giyinenfilmler bu anlamı ile yeterince doyurucu geliyor bana...
Nezaketsizlik yapmayayım: İnsana dair ikirciksiz, sıcak bir şeyler duyumsamak istediğimde yoğun bir entelektüel merak ve hevesle senin bloğunu da sürekli takip ettiğimi belirteyim...
İyi çalışmalar dileklerimle...

justine dedi ki...

Teşekkürler Vuslat, çok incesin. Poliş yayınladı yazısını, seni hemen yana alalım;)

yagmur dedi ki...

iyi ki gelmis! Kahkalarini duyuyorum sanki :)

justine dedi ki...

Canım Yağmur, doğru duyuyorsun fakat bugün biraz rahatsızım. Şimdi azıcık temizlik yaptım (evet, ağrım var ve ben ayakta oyalanıyorum;)), çamaşır makinesini çalıştırdım ve en sonunda Poliş'le kendime türk kahvesi yapıp oturdum. Poliş diğer bilgisayarda oturuyor, ben buradayım ve kahve keyfiyle ağrımı unutmaya çalışıyorum.

Sen nasılsın, festival festival geziyorsun di mi?;)

Sarıldım canım.

yagmur dedi ki...

Ah Justine! Mayis 12, hava raporu 40 dereceyi gosteriyor. Geldik bir festivalin sonuna daha :D! Bundan sonrasina Turkiye'de devam ederiz artik, umarim!

Cok gecmis olsun! Simdi nasilsin?

Kocaman sarildim!

justine dedi ki...

İyiyim canım, çok sağol. Hemen kahvaltı yapmalıyım ama!;) Sarıldım çok!